Cs 1.6 Silah İnceleme Plugini + Modeller


Cs 1.6 Cs:Go mod için yapılmış bir eklentidir. Amaç "f" tuşuana basıldığı zaman Cs:Godaki gibi silahı incelemektir.Online serverlar içindir. Ve kurmak için Weapon Replacements eklentisi gereklidir.

.

Rar Şifresi: modsehri

Kurulumu
1-) Model dosyalarını cstrike/models kalsörüne atın.
2-)Sma dosyasını yükleyin ve cstrike\addons\amxmodx\configs\plulins.ini nin en alt satırına adını ekleyin.
3-)new_weapons.ini dosyasını cstrike\addons\amxmodx\configs klasörüne atın.

23 yorum:

  1. sana ulaşabilceğim bi yer varmı anlayamadımda daha detaylı anlatırmısın

    YanıtlaSil
  2. abi ya sana bi yerden ulassam ya anlamadım

    YanıtlaSil
  3. vay anansını ne güzel anlatmıs çok iyi anladım anlayan varsa yazsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha nasıl anlatsın

      Sil
    2. bencew güzel kısa ve öz yaptım oldu fakat oto pompalıya mag 7 ne ya

      Sil
    3. çünkü silahın adı o mal

      Sil
  4. olmuyor m k ya
    bir tek skin pack attı oooooc

    YanıtlaSil
  5. plugin ininin en alt satırı ne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aq oyunu oynayamıyom sikim yaa açılmıyo

      Sil
  6. Olup olmadigiyla ilgili kesin bilgi? Zaten oyunun setupunu sildim ,:)

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar bu eklenti sunucular için. Kendi oyununuza kurmak için amxmodx yüklü olmalı. Yoksa sadece skin pack atar.

    YanıtlaSil
  8. SMA dosyasını nasıl yapıcaz bilen varsa anlatabilirmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google'a sma to amxx yazarsan dosyayı çevirmek için birkaç site bulursun.
      Bunun dışında bazı paneller sma dosyası kurarken otomatik olarak amxx e çeviriyor.

      Sil
  9. sma haric hepsini yaptım
    fakat silaha bakamıyom ve botlarla giremiyo

    YanıtlaSil
  10. sma dosyasını nereye koyuyoz anlamadım

    YanıtlaSil